“NEM A TANMENET, NEM AZ ÓRATERV VEZÉRLI AZ ISKOLÁT, HANEM A JÓÉRZÉS” – EGY ISKOLAIGAZGATÓ GONDOLATAI AZ ÚJRAÉLEDŐ SULIBÓL

Nincs jó megoldás, legalábbis olyan, ami mindenkinek az érzékenységét, félelmeit, és igényeit integrálni tudná. Vannak, akik félnek újra közösségbe küldeni a gyereküket, mások meg úgy érzik, otthon lassan felemészti őket az elszigeteltség. A tanárok is megosztottak, mert mindenkit másképp sújt vagy érint az több mint egy éve fennálló helyzet. Kökéndy Ákos, a Pesthidegkúti Waldorf Iskola vezetője mégis kísérletet tesz arra – mert muszáj –, hogy mindenkit megértsen, mindenkire egyformán figyeljen, és biztonságosan működtesse tovább az intézményt. Most elmondja, hogyan. Kökéndy Ákos írása.